Ahad, 18 Ogos 2013

Aura white 900 000mg

HARGA PASARAN: RM 150 (SM) RM 160 (SS)

5 GIFTS
FREE SHAKER
FREE 3D MASK
FREE TANAKA POWDER 40GM
FREE MINI LIPSTICK
FREE EYE LINER
*FREE POS LAJU SEMENANJUNG/SABAH * SWK ADD rm4.00

Kini Aura White datang dengan formula baru ! Penambaikan yang amat ketara, daripada 400,000mg ke 900,000mg .. Banyak tak banyak uollss ! Memang berbaloi sangat .. Selain tu, ditambah dengan 2 stem cell baru .. Dulu cuma 3 stem cell sahaja, sekarang 5 stem cell ! Apa cell stem yang 5 tu ? Ini dia, TOMATO, APPLE, ROSELLE, SNOW LOTUS & RASPBERRY .. Banyakkan uolls ? Botolnya pun elegan dan tinggi daripada yang dulu .. Mai, mai, mai beli ! 

PRODUK PENCERAHAN KULIT YANG PERTAMA DI MALAYSIA MENGABUNGKAN 5 STEM SEL DARI TOMATO, APPLE, ROSELLE, SNOW LOTUS & RASPBERRY BERSAMA GLUTATHIONE DAN TILAPIA KOLAGEN!!!

Aura White mempunyai kesan yang menakjubkan setelah anda mengamalkan minuman ini kelebihan yang anda akan dapat nanti ialah :-
a) 50% pencerahan ketara dalam masa 1-2 minggu

b) Pemulihan kulit yang rosak & bermasalah spt Jeragat, Jerawat, kulit kusam , kulit kering dan kasar.

c) Rambut lebih sihat ,halus & bersinar

d) Mengurangkan keduan & garis halus

e) Melambatkan proses penuaan

f) Mengatasi masalah sembelit

g) Mengurangkan sakit sendi

h) Meningkatkan tenaga & lebih aktif

i) Menguangkan rekahan kaki

j) Menguatkan otot, kuku dan tulang

k) Mengandungi nutrien yang tinggi sesuai bagi ibu mengandung & yang lagi penting meningkatkan penghasilan susu ibu dan kesannya dapat memberi kulit bayi cantik dan sihat

Itu antara kelebihan yang ada didalam Aura White dengan hanya harga mampu milik anda akan dapat semua kelebihan seperti dia atas

Formula Lengkap
Diperkaya dengan antioksidan yang sangat tinggi membantu melambatkan penuaan kulit. Ia membantu menyerlahkan kecantikan kulit, mengurangkan radang serta berupaya memulihkan sel tisu.

Rasa Yang Lazat
Berperisa lemon berry bukan sahaja enak diminum tetapi membekalkan khasiat yang tinggi untuk mengekalkan kecantikan dan kesihatan dalam satu masa.

Tanpa Bahan Tambahan
100 % semulajadi dan selamat ,tiada tambahan gula, bahan pengawet, pewarna atau perisa tiruan. Bebas hormon,steroid dan bahan kimia oleh SGS.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

You are welcome to submit this form

Name:
Email Address:
Hand Phone Number
Code Product
Quantity

Click here to put a form like this on your site.